maandag 26 juli 2010

Hartendoosje

Ik vond dit houten hartendoosje bij mijn favo-winkel Action en heb het met lichte houtverf behandeld. Daarna heb ik de voorkant beplakt met stukjes papier van Basic Grey (Oh Baby! Boy). Het lijkt nu een beetje op mozaïek. De tussenliggende ruimtes heb ik opgevuld met glitterlijm.
De zijkant is bestempeld en beplakt met kant.
Ook de achterkant is bestempeld.
De bovenzijde is met bloemen en brads versierd.
Binnenkort laat ik zien wat er ín het doosje zit...

Heart giftbox
I painted the box off-white. Then I glued some pieces of paper (Basic Grey, collection Oh Baby! Boy) on the front side. I filled up the empty spaces with glitterglue. Now it looks like faux mosaic. The other sides are stamped and embellished with lace, flowers and brads. Soon I'll show you what's inside...




4 opmerkingen:

  1. Dat is een erg mooi doosje geworden, zeg!
    Leuke winkel, de Action. Hebben we hier ook. Ik haal er ook wel scrapspul vandaan.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuw wat schitterend is het geworden
    mar nu ben ik benieuwd wat er in zit

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Shirley.
    Wat een mooi doosje.
    Hier heb je best wel veel werk angehd denk ik maar het resultaat mag er zijn.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi

    wat een mooi doosje heb je er van gemaakt!!!

    jaja die action blijft leuk!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen