maandag 12 juli 2010

Blogawards!

Mijn allereerste blogawards, gekregen van Marjan! Leuk hè? Marjan maakt superleuke kaarten en digistamps. Neem eens een kijkje!
Ik geef de awards graag door aan Angelique, Martine, Ilonka, Regina en Ilona. Deze dames hebben allemaal inspirerende creaties op hun blog staan!

Today I received my first blogawards from Marjan! Isn't that great? Marjan's cards and digistamps are super cute. Go ahead and take a look!
I pass these awards on to Angelique, Martine, Ilonka, Regina and Ilona. These ladies all have inspiring creations on their blog!

3 opmerkingen:

  1. heel erg bedankt shirley, voel me zeer vereerd!! Ik ga het zo snel mogelijk op mijn blog erbij zetten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je Awards

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    hartstikke bedankt voor de awards,ik voel me zeer vereerd ermee!!

    en jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je awards!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen