vrijdag 6 januari 2012

Challenge

Nieuw jaar, nieuw begin en tijd om orde op zaken te stellen en mijn kledingkast op te ruimen! Oeps, kan bijna zelf een winkeltje beginnen en toch kriebelt het wanneer ik "uitverkoop" op een winkelruit zie... Zag vandaag een leuk artikel in de krant van vrouwen die dit nog een graadje erger hebben en die een héél jaar niets gekocht hebben! Een heel jaar vind ik wel erg lang, dus daag ik mezelf uit om vanaf nu een half jaar geen kleding te kopen! Dat betekent dat ik tot 6 juli 2012 kreatief ga combineren...
Link
New year, new start and time to clean up things like my wardrobe! Oops, I can almost start a shop of women's wear but it still tickles when I see "sale" on a shopping window... Today I saw an article in the newspaper about women who like to shop even more and they succeeded in not buying any clothes for one year! One year is a bit too long for me, so I challenge myself to stop buying clothes for half a year. That means I have to be creative with the things I have till 6 July 2012...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten