donderdag 23 juni 2011

Christmas

Ik heb me bij Marianne Design aangemeld om Designer for a Day te worden en kreeg een stans in de vorm van dit leuke dorpje toegestuurd! De kerstboom had ik zelf al gekocht en daarmee heb ik mijn allereerste kerstkaart voor dit jaar gemaakt... en deze award van Marianne gekregen!
I mailed my entry to become Designer for a Day to Marianne Design and she send me this die of a cute little village! I'd already bought the tree myself and made my first Christmas card for this year... and received this award from Marianne!

5 opmerkingen:

  1. Wat mooi!! Dat eigen boompje staat er prachtig bij.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuke kerstkaart! Dat dorpje vin dik schattig zeg. Die stans wil ik ook wel hahaha. Mooi met de diverse bomen en het hekje. Er zit ook erg veel diepte in de kaart. Erg mooi!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi shirley

    een super mooi kaartje!
    en dat dorpje ie erg leuk super leuk gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Designer voor 1 dag.
    En de stans is echt super leuk zeg,en samen met de bomen is het een schitterend kaartje geworden

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen