dinsdag 1 februari 2011

Mannenkaart

Ik maak vrij weinig mannenkaarten, maar hier is er dan toch één. Je kunt de kaart gewoon dichtvouwen zodat hij in een envelop past. Bij het opendoen vouwt het "hekje" naar voren en kan de kaart staan. De witte achtergrond van de vogel is een omgekeerd hart waarvan ik de boogjes heb afgesneden. Het papier is van K&Company (Carolyn Gavin).

Men's card
I don't make a lot of cards for men, but here's one. You can fold the card in so that it fits in an envelope. While opening the card the "gate" folds forward en the card can stand on its own. The white background of the bird is a heart-shape (upside down). I cut-off the curves. The designpapers are from K&Company (Carolyn Gavin).

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een geweldig model! Ga ik onthouden. Prachtkaart, Shirley!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi shirley

    ik vind het weer een geweldig leuk kaartje!!

    heel mooi gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen