donderdag 23 december 2010

De laatste...

In Cards Only zag ik 'n kaart met postzegelrand. Dat bracht me op het idee van deze kaart. Ik heb verschillende kleuren papier gebruikt, een vintage afbeelding, lint, kant, stempel, (hoek)brads, zelfklevende parels, roosjes en 'n hangertje (bruin ingekleurd met 'n copic marker). De stempel heb ik met glossy accents bewerkt.
The last one...
I saw a card with the edges of a stamp in Cards Only. That gave me the idea for this card. I used different shades of cardstock, a vintage image, ribbon, lace, a stamp, (corner)brads, sticky pearls, roses and an embellishment (I changed the colour with a brown copic marker). I finished the stamp with glossy accents.

3 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Shirley,lief plaatje en een heel leuk modelletje.
    Fijne feestdagen toegewenst en een gelukkig, gezond en creatief 2011.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuw Shirley wat is hij super gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi shirley

    wat is die prachtig!!

    heel mooi gemaakt en een ergggg leuk model!

    ik vind hem super!

    fijne feestdagen!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen